Fresh Pings

Show pings in: English | Malay | All

 

 

Fresh Pings

Page 6 of 11669

‘Kami sangka gempa bumi’

KUDAT: Treler muatan kelapa sawit berkenaan sebelum itu bertembung dengan Proton Saga dinaiki tiga beranak sebelum terbabas kira-kira 25 meter lalu memasuki halaman rumah Simbo

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
5 days ago.

 

Skuad Badak terus ‘menyondol’

[VIDEO] Highlight perlawanan dan gol tunggal perlawanan oleh Rahman Shah Marajeh

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
5 days and an hour ago.

 

Tiket Wayang Cuma RM8/RM10 Sepanjang Ogos September

Siapa di antara anda suka menonton wayang? Ini peluang untuk pelajar mahupun lepasan graduan menikmati harga tiket wayang lebih murah, iaitu cuma RM10 untuk tiket dewasa, manakala cuma RM8 sahaja buat pelajar.Tapi, jika anda pengguna Hong Leong, anda boleh dapat diskaun tambahan sebanyak RM6 menggunakan kad...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via iKerjaya Graduan
5 days and an hour ago.

 

Hafez Musa digesa kosongkan kerusi Parlimen Sipitang

Ahli Parlimen Sipitang Yamani Hafez Musa digesa mengosongkan kerusi Parlimen itu jika tidak berminat untuk berkhidmat kepada rakyat di kawasan berkenaan.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
5 days and 2 hours ago.

 

Petua Cantik Anak Cina Bukit

Petua kecantikan daripada Nik Suhaida yang pernah digelar 'Anak Cina Bukit'. Kenal siapa pemilik nama Nik Suhaida ni tak? Aha .. beliau yang pernah diejek dengan gelaran Anak Cina Bukit ini adalah merupakan isteri kepada pemain bola sepak kelahiran Terengganu, Mohd Norfarhan Muhammad. Rahsia Kecantikan Nik...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via HASRULHASSAN.COM
5 days and 2 hours ago.

 

Harga Rumah Jadi Murah Tanpa SST Mulai 1 September

Desas-desus kini bertiup kencang yang mengatakan harga rumah baharu akan jadi lebih murah apabila sistem cukai SST diperkenalkan kembali mulai 1 September 2018 oleh kerajaan. Ini berikutan pengumuman Menteri Kewangan, YB Lim Guan Eng yang SST tidak akan dikenakan pada bahan-bahan asas binaan. SST Tidak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via HASRULHASSAN.COM
5 days and 3 hours ago.

 

TAI THONG New Mooncake Flavours Mid-Autumn Set Menu 2018

Hey! Mid-Autumn is just round the corner, have you plan where to celebrate, or have your reunion feast? Have you get ready moncakes for your family, friends, colleagues, business associates and clients? Well you might want to check out the latest 2018 mooncake flavours, prices, packaging, promotions and...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog SunshineKelly SunshineKelly via Sunshine Kelly | Beauty . Fashion . Lifestyle . Travel . Fitness
5 days and 4 hours ago.

 

Philodendron Xanadu Grow And Care Tips

How to grow and care Philodendron Xanadu? The Philodendron Xanadu or Philodendron Winterbourn is easy to grow plant. Philodendron Xanadu was reported to be a selected chance seedling that arose in 1983 in a Western Australian nursery. It was thought to be a sport or hybrid of P.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via Philodendron Plant
5 days and 5 hours ago.

 

Kari kepala ikan terbaik di Rumah Makanan Pak Long, Lunas Kedah

Rumah Makanan Pak Long, Lunas Kedahruang makan yang luas dan pelbagai pilihan hasil laut untuk dimasakTempat yang terbaik untuk merasai keenakkan kari kepala ikan di Lunas, Kedah, korang kena cari Rumah Makanan Pak Long. Korang jangan rasa pelik plak ek...bunyi macam rumah ibadat kan...hahahhaha. Tapi...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog sedapmakan sedapmakan via MaKaN JiKa SeDaP
5 days and 5 hours ago.

 

Bersarapan pagi di Pelita Nasi Kandar, Chai Leng Park, Perai

Pelita Nasi Kandar, Chai Leng Park, PeraiPelita Nasi Kandar, Chai Leng Park, Perai Pulau Pinang beroperasi 24 jam. Walaupun 24 jam, kalau korang nak makan nasi kandar pagi-pagi, korang takan dapat makan sebabnya pagi-pagi Pelita Nasi Kandar ni hanya sediakan menu sarapan pagi sahaja. Kalau nak makan nasi...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog sedapmakan sedapmakan via MaKaN JiKa SeDaP
5 days and 7 hours ago.

 

3 Beranak Rentung, kereta bertembung treler di Kudat

KUDAT: Tiga beranak rentung apabila kereta dinaiki mereka terbakar selepas bertembung dengan lori treler di Kilometer 39 Jalan Kudat - Kota Kinabalu di Kampung Hobut, di sini, malam tadi.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
5 days and 7 hours ago.

 

Red Arrows Display at Peterhead Scottish Week 2018

The Red Arrows, officially known as the Royal Air Force Aerobatic Team, is one of the world's premier aerobatics display team based at RAF Scampton in Lincolnshire. Representing the speed, agility and precision of the Royal Air Force, the team is the public face of the service and act as ambassadors for the...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog babysumo babysumo via GoodyFoodies
5 days and 11 hours ago.

 

Johor Bahru Sabai Sabai Thai Food Festival 2018

Heyo! This is for all the Johor Bahru friends and fans Sabai Sabai Thai Food Festival 2018 is happening in Johor Bahru this coming 16th till 18thAugust at HeroMarket Desa Tebrau. For those who love Thai food do mark your calendar.  I’m sure some of you read my previous entry about Sabai Sabai Food...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog SunshineKelly SunshineKelly via Sunshine Kelly | Beauty . Fashion . Lifestyle . Travel . Fitness
5 days and 19 hours ago.

 

How To Grow And Care Philodendron Plant?

philodendron grow and care tips The Philodendron genus contains some of the most beautiful foliage plants in the plant kingdom. Native to the tropical. As of September 2015, the World Checklist of Selected Plant Families accepted 489 species. of philodendron. Regardless of number of species, the genus...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via Philodendron Plant
5 days and 19 hours ago.

 

Best 5 Beautiful Flowers for the Perfect Relationship

The bonding of love can be measured with the availability and time. We can say if you are available to your loving partner it can be good for your relationship. Sometimes you have to do some extra exciting activities to impress your better half. At the beginning of any relationship, besides a healthy and...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog SunshineKelly SunshineKelly via Sunshine Kelly | Beauty . Fashion . Lifestyle . Travel . Fitness
5 days and 20 hours ago.

 

Remaja maut jatuh dari tempat letak kereta Megalong

PENAMPANG: Seorang remaja maut selepas jatuh dari tempat letak kereta di Megalong sekitar jam 4.30 petang, di sini hari ini.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
5 days and 22 hours ago.

 

Video bunuh diri di Megalong, Penampang

Satu video berdurasi selama 0:07 saat yang menjadi perbualan hangat pengguna media sosial di khususnya di negeri ini dikatakan meninggal dunia akibat membunuh diri di Megalong hari ini.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
5 days and 22 hours ago.

 

Kes Rogol, Liwat di Bingkor Terbongkar

KENINGAU: Perbuatan terkutuk dua bekas guru sekolah agama rakyat yang didakwa terlibat dalam kes rogol dan cabul akhirnya terbongkar apabila ada mangsa tampil membuat laporan.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
5 days and 23 hours ago.

 

Merembat Buah Pulasan di Kampung kat Parit

Rezeki tahun ini, memang dapat merasa makan buah-buahan tempatan dengan hebatnya. Selepas buah durian, kemudian manggis, lepas tu chempedak .. kali ini kami sekeluarga dapat merasa makan buah Pulasan dari pokok tanam di kampung. Merasa Buah Pulasan Tanam Sendiri di KampungKali ini, pokok Pulasan di kampung...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via HASRULHASSAN.COM
5 days and 23 hours ago.

 

Hilux terbalik di Kota Marudu

KOTA MARUDU - Seorang wanita parah manakala 16 individu termasuk pemandu cedera ringan selepas pacuan empat roda yang dinaiki mereka dipercayai hilang kawalan lalu terbabas sendiri di Jalan Gana, Kampung Piso di sini hari ini.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
5 days and 23 hours ago.