Fresh Pings

Show pings in: English | Malay | All

 

 

Fresh Pings

Page 5 of 12077

ammarazemi posted an update: Drama plot […]

Drama plot twisted? Mexican Standoff You didnt see that coming! 🙈🎮 RocketJump Posted by Gamology The Best of Gaming on Monday, March 30, 2020

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog xyzvideos xyzvideos via iamgamers | Site-Wide Activity
1 week and a day ago.

 

10 Things You Should Know Before Buying Huawei P40 Smartphones

Huawei has finally unveiled their latest top of the line smartphone which focuses on photography. But before we begin, do know that for this year's edition of flagships from Huawei there will be 3 different variants (P40, P40 Pro P40 Pro+) instead of just two like their predecessors. The 3 different...

0Disike this ping 1Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tekkaus tekkaus via Tekkaus | Lifestyle ⦁ Gadget ⦁ Food ⦁ Travel
1 week and a day ago.

 

PRESTASI DANA UNIT AMANAH PATUH SYARIAH (BERDASARKAN PADA TARIKH 29 FEBRUARI 2020)

Assalamualaikum Salam Sejahtera Sebelum ini saya telah berkongsi tentang apakah itu unit amanah? Saya juga telah berkongsi artikel dari laman sesawang FIMM mengenai Tabung Unit Amanah sebagai pelaburan masa depan anda? dan Mengumpulkan kekayaan dengan Unit Amanah dan PRS.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog deenazmee deenazmee via MUHAMMAD AIZUDDIN AZMI – PERUNDING UNIT AMANAH ANDA
1 week and a day ago.

 

PRESTASI DANA UNIT AMANAH PATUH SYARIAH (BERDASARKAN PADA TARIKH 29 FEBRUARI 2020)

Assalamualaikum Salam SejahteraSebelum ini saya telah berkongsi tentang apakah itu unit amanah? Saya juga telah berkongsi artikel dari laman sesawang FIMM mengenai "Tabung Unit Amanah sebagai pelaburan masa depan anda?" dan "Mengumpulkan kekayaan dengan Unit Amanah dan PRS". Saya juga telah berkongsi...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog deenazmee deenazmee via MUHAMMAD AIZUDDIN AZMI
1 week and a day ago.

 

BILA AKU SEKADAR...

Bila Aku Sekadar...Kekasihku..jika kau percaya angin adalah satujika kau percaya samudera adalah biruakan kunyanyikan rindu inilewat anginlewat lautlewat sunyidan denting malamBila aku sekadar titian bagimuakan ku pimpin tanganmu melangkah menuju jalan yang kian pastiaku memang akan terus...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog ArjunaIkhsan ArjunaIkhsan via Kalam Arjuna Ikhsan
1 week and a day ago.

 

My Ruizu X02 MP3 player with 8GB internal storage

I have bought a Ruizu X02 MP3 player for my kid whois studyingin a boarding school. It is a budget MP3 player which cost around RM50.This Ruizu X02 MP3 player is very lightweight, compact at the size of just 3.9cm x 9.0cm x 0.7cm, and surprisingly feature rich.Its only shortfall is not...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog ppfoong ppfoong via The 8th Voyager
1 week and a day ago.

 

Putting the Past Behind You: How to Move On After A Divorce

You start out with the best of intentions but, sometimes, your marriage just doesn’t work out and you have to arrange to split everything up, from your lives to your possessions. There is bound to be some emotional baggage that you will carry with you after experiencing a divorce situation, no matter how...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog SunshineKelly SunshineKelly via Sunshine Kelly | Beauty . Fashion . Lifestyle . Travel . Fitness
1 week and a day ago.

 

Why 1 is One, 2 is Two, 3 is Three?

Repost :From: Wan Ahmad WazirSubject: FW: Why 1 is One, 2 is Two, 3 is Three?

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog simiey simiey via simiey[dot]info
1 week and a day ago.

 

ANEKA RESEPI NASI GORENG YANG BOLEH DICUBA SEPANJANG PKP NI

hai assalammualaikumAneka Resepi Nasi Goreng Yang Boleh Dicuba - Hah, sepanjang PKP ni, duduk rumah sahaja, mesti kerja nak makan je la kan, atau dah tak tau nak masak apa kan. Kalau malas masak banyak lauk, masak je satu menu. Contoh nasi goreng, aneka resepi nasi goreng yang boleh dibuat. Nah, nad kongsi...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
1 week and a day ago.

 

Kempen haiwan angkat dan penajaan Zoo Negara

Terdahulu saya pernah menyiarkan masalah dana yang dihadapi Zoo Negara ekoran penyusutan jumlah pengunjung dan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) Covid-19.Pautan :https://www.simiey.info/2020/03/zoo-negara-perlukan-dana-ketiadaan.htmlBeberapa inisiatif telah diambil oleh pihak Zoo Negara...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog simiey simiey via simiey[dot]info
1 week and a day ago.

 

10 Jenis Makanan Ini Dapat Membantu Cegah COVID-19

10 Jenis Bahan Makanan Yang Dapat Menguatkan Tubuh Melawan COVID-19Penularan COVID-19 yang disebabkan virus Corona ini semakin membimbangkan. Sehingga waktu post ini ditulis, sudah ada 37 kematian dicatat disebabkan virus corona ini.Seperti sudah sedia maklum, untuk mencegah penularan virus corona ini, kita...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog amry85 amry85 via KOngsikan Aje
1 week and a day ago.

 

Restoran Mamak Azhar's Maju, Bandar Perda, Pulau Pinang

Restoran Azhar's MajuSalah satu pilihan untuk korang la yang mana peminat-peminat tegar yang suka lepak di restoran mamak, ada satu restoran mamak yang baru bukak di Bandar Perda Pulau Pinang. Korang boleh makan nasi kandar atau pun nak makan relax-relax megi goreng ke apa....lauk/makanan nasi...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog sedapmakan sedapmakan via MaKaN JiKa SeDaP
1 week and a day ago.

 

What you can do with the HUAWEI MatePad Pro

1. Trendsetting Industrial DesignExpertly crafted to represent the future of tablets, the HUAWEI MatePad Pro sports a 10.8-inch 16:10 display in an ultra slim body. It also features the highest tablet screen-to-body ratio, at 90% with ultra-narrow 4.9mm bezels surrounding its symmetrical, edge-to-edge...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog soon1992 soon1992 via gainsinfo
1 week and 2 days ago.

 

Happy 2nd Anniversary PUBG Mobile with Gajen Nad

In conjunction with its 2nd Anniversary celebrations, PUBG Mobile has teamed up with local stand-up comedian Gajen Nad to share three reasons why he loves the game.Watch the video below, as funny man Gajen uses his hilarious comedic antics to discuss PUBG Mobile as: a game you can play anywhere; allows you...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog soon1992 soon1992 via gainsinfo
1 week and 2 days ago.

 

Samsung AR9500T Wind-Free Air Conditioner Model

Samsung Electronics Malaysia launched an advanced new air conditioning unit, the AR9500T, bringing its innovative and unique Wind-Free™ cooling technology to markets around the world. The AR9500T air conditioner is set to revolutionize the market as the first still-air unit with adaptive cooling and AI...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog soon1992 soon1992 via gainsinfo
1 week and 2 days ago.

 

KAU DAN AKU...

Antara kau dan akuhanya di pisahkan oleh jarakhanya di pisahkan oleh batas dan sempadannescaya jasad dan jiwa kita tetap bersatutak bisa di pisah oleh apa dan sesiapa punAntara kau dan akubukan lagi sekadar ilusibukan lagi sekadar mimpijelas dan nyatatiada lagi ungkapan yang bisa menafikanAntara kau dan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog ArjunaIkhsan ArjunaIkhsan via Kalam Arjuna Ikhsan
1 week and 2 days ago.

 

Pesawat Lion Air Bawa Pasukan Perubatan COVID-19 Meletup Di Filipina

Pesawat Lion Air Bawa Pasukan Perubatan COVID-19 Terbakar Lalu Meletup di Filipina.Sebuah pesawat Lion Air yang membawa pasukan perubatan COVID-19 dilaporkan terbakar dan meletup di landasan Lapangan Terbang Antarabangsa Ninoy Aquino (NAIA) jam 8 malam, Ahad (29 Mac 2020) waktu tempatan.Pesawat RPC 5880 itu...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog amry85 amry85 via KOngsikan Aje
1 week and 2 days ago.

 

Survival Family - FIlem Tontonan Musim PKP

Sebuah keluarga yang agak stereotaip di dalam masyarakat Jepun hidup di bandaraya Tokyo. Sehinggalah satu perkara yang tidak dijangka berlaku. Keluarga Suzuki memutuskan mereka perlu bertindak untuk terus hidup.Filem ini ditayangkan pada 11.2.2017Keluarga Suzuki ini terdiri daripada Yoshiyuki sebagai ayah,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog shafique shafique via I Am Mr Shafique
1 week and 2 days ago.

 

SPAGETI SOS SARDIN YANG SEDAP

hai assalammualaikumSpageti Sos Sardin Yang Sedap - Dah biasa masak spageti Oglio, spageti bolognase, spageti cheese, nah sekarang cuba spageti tuna pulak..hahaa. Sejak PKP ni kreatif sungguh nak cipta makanan ni ye. Selalu sardin kita makan dengan nasi, roti kan, hah kali ni buat sos sardin untuk spageti...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
1 week and 2 days ago.