Fresh Pings

Show pings in: English | Malay | All

 

 

Fresh Pings

Page 1 of 11758

SIREH BOLEH MENYEBABKAN KANSER MULUT

SIREH BOLEH MENYEBABKAN KANSER MULUT. Orang sekarang ada ke suka makan sireh pinang ni? Tapi di kalangan orang2 india.. rasanya masih amalkan makan sireh pinang ni. Kalau dulu - dulu kat kampung selalu juga la tengok nenek2 makcik2 dok kunyah sireh pinang sambil berforum petang2 bawah pokok atau atas...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
1 hour and 15 minutes ago.

 

Recipe: Mango Sticky Rice (Thai dessert)

BabySumoKids' love for mango sticky rice started one fine evening when we went for a fiery Thai meal. Now, everytime we visit a Thai restaurant, mango sticky rice is a must-order dessert. At first it was one dessert between four, and lately it's been one between two and still, they would want more. Mangoes...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog babysumo babysumo via GoodyFoodies
3 hours and 13 minutes ago.

 

The Evolution of Animation 1833 – 2017

Twitter : https://twitter.com/Thepadtech Just a combination of the other two videos.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog communitytube communitytube via Communitytube
3 hours and 46 minutes ago.

 

Hui Lau Shan NEW Salty Coconut Milk, Fruitpucino, Fruity Gotcha Grab Dessert

Hui Lau Shan NEW Salty Coconut Milk, Fruity Gotcha Grab DessertHey to all Hui Lau Shan fans you got to try this out! This November, Hui Lau Shan Malaysia has launched new beverage menus by introducing Salty Coconut Milk, Fruity Gotcha and Grab Dessert. The new menus are now available in nationwide Hui...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog SunshineKelly SunshineKelly via Sunshine Kelly | Beauty . Fashion . Lifestyle . Travel
13 hours and 41 minutes ago.

 

4 Tips to Selecting a Great Treadmill on a Budget

4 Tips to Selecting a Great Treadmill on a BudgetMost people perceive treadmills to be costly. A treadmill can only be expensive if you are looking for a top of the range model for your equipment. In fact, buying a treadmill is the best decision you can ever make. This is because it gives you the privilege...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog SunshineKelly SunshineKelly via Sunshine Kelly | Beauty . Fashion . Lifestyle . Travel
14 hours and 10 minutes ago.

 

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog GengIndustry GengIndustry via 庚 Geng Industry
16 hours and 15 minutes ago.

 

How to Set Up Intel Optane Cache

Thanks to Seagate for sponsoring this video! Learn more about Seagate Barracuda with Intel Optane: http://geni.us/xC0TTiY Buy Seagate Barracuda Hard Drive: http://geni.us/9pqPjQ Intel Optane Memory is a new solution to speed up your storage drastically, even if you dont have an SSD! How do you set it...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog communitytube communitytube via Communitytube
16 hours and 58 minutes ago.

 

Tonton online red velvet episod 19

Dah esok last episod. Helena seakan berputus asa bila dapat tahu izzat sudah ada penganti yang baru, syafikah yang merupakan pekerjanya sendiri. Dah datang rumah. Mak dia ok jer, tapi adik dia tak... Ini cuma intro jer, kena tekan link diatas kalau nak baca penuh artikel ini. Sekian terima kasih!

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zikrihusaini zikrihusaini via Zikri Husaini
18 hours and 5 minutes ago.

 

KES – Ayah Pin

Episod 8 : Arifin Mohamad atau lebih dikenali sebagai Ayah Pin, merupakan pengasas kepada Kerajaan Langit (Sky Kingdom) dan disenaraikan dalam kumpulan agama sesat. Ajaran sesat ini berkampung di Kampung Batu 13, Hulu Besut Terengganu. Ayah Pin menyifatkan dirinya sebagai Tuhan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog communitytube communitytube via Communitytube
18 hours and 31 minutes ago.

 

KES – Mona Fandey

Episod 10: Kronologi kes pembunuhan ahli politik Dato Mazlan Idris yang dikaitkan oleh pasangan bomoh Mona Fandey dan suami serta pembantu mereka, Juraimi yang akhirnya disabitkan bersalah dan dijatuhkan hukuman gantung sampai mati

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog communitytube communitytube via Communitytube
18 hours and 57 minutes ago.

 

Harumi 23, Desa ParkCity

I didn’t know what to expect when I stepped into Harumi 23 in Desa ParkCity – a Japanese restaurant cafe with strong focus on modern Tokyo cuisine. The eatery is named after the 23 districts in Tokyo and aims to introduce some of the city’s best cuisine to us Malaysians. Despite Plaza Arkadia...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Bangsarbabe Bangsarbabe via Bangsar Babe
19 hours and 58 minutes ago.

 

The Winter Wedding Wonderland: 5 Tips for Getting the Most Out of Your Special Day

Do you know how many months you need to plan for a wedding? I think probably at least 3 months or decently it should be 6 month or could be more. Planning a life time event like size and magnitude takes a lot of work. The venue, catering, transport, clothes, entertainment, and wedding marquee hire must all...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog SunshineKelly SunshineKelly via Sunshine Kelly | Beauty . Fashion . Lifestyle . Travel
20 hours and 14 minutes ago.

 

Sayu. Kisah di sebalik 5 beradik temui ajal selepas makan telur ikan beracun!

Sayu. Kisah di sebalik 5 beradik temui ajal selepas makan telur ikan beracun! | Walaupun kisah ini dah lama berlaku, tapi bila baca semula kisah ini, rasa sayu sangat. Niat yang pada awalnya untuk mengenyangkan semua penghuni rumah sewaktu makan tengahari bertukar menjadi mimpi ngeri. Siapa sangka, hati...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via SukaShares
21 hours and 10 minutes ago.

 

SWEETROYALE STEVIA SWEETENER PEMANIS SEMULAJADI PENGGANTI GULA

hai assalammualaikumSweetRoyale Stevia Sweetener Pharmaniaga - Sekarang tengah mengandung ni, memang kena kurangkan benda-benda manis, takut dapat penyakit diabetes atau penyakit lain. Nad tau ramai suka ambil makanan dan minuman manis, kalau tak manis rasa tak sedap kan, sama macam nad, tapi nad kalau...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
23 hours and 31 minutes ago.

 

Semak keputusan peperiksaan UPSR, SPM, SPM(U) dan STAM

Hairulafiz.net Hairulafiz.net - Perkongsian pelbagai informasi kerjaya kerajaan Semak keputusan peperiksaan UPSR, SPM, SPM(U) dan STAM. Berita baik untuk para pelajar atau ibubapa pelajar yang mengambil peperiksaan UPSR, SPM, SPM(U) dan STAM. Kini anda boleh semak keputusan peperiksaan UPSR, SPM,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog baretta79 baretta79 via Hairulafiz.net
1 day ago.

 

Pelanggan naik angin, bil makan di restoran mamak hampir RM1000 hanya kerana Kari kepala ikan.

Pelanggan naik angin, bil makan di restoran mamak hampir RM1000 hanya kerana Kari kepala ikan | Apa perasaan anda bila terima bil makan yang tertera jumlah hampir RM1000? Mungkin biasa kalau makan di hotel, tetapi kalau makan di gerai biasa atau kedai mamak? Apa reaksi anda? Inilah yang terjadi pada Faudzy...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via SukaShares
1 day ago.

 

Tips for Hiking with a Pet: A Complete Guide for Adventurous Hikers

Tips for Hiking with a Pet: A Complete Guide for Adventurous HikersThere’s nothing better than hiking with a pet because you can rediscover nature through their eyes, and even understand how to respect it more. But all that requires some extra preparation and some new info. Click here to READ MORE

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog SunshineKelly SunshineKelly via Sunshine Kelly | Beauty . Fashion . Lifestyle . Travel
1 day ago.

 

How to Improve your Bike Before You Start a Mountain Cycling Tour

How to Improve your Bike Before You Start a Mountain Cycling TourWhen you are gearing up to go on a mountain cycling tour, you want to make sure that you and your bike are in the best shape possible so you can keep up with the tour. So how can you improve your bike? Well, we have some ideas that you can...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog SunshineKelly SunshineKelly via Sunshine Kelly | Beauty . Fashion . Lifestyle . Travel
1 day and an hour ago.

 

Panduan Teknik Buat Duit Dengan Wechat Sehingga 4 Angka

"Kaya Dengan Wechat"Aplikasi wechat seringkali disalah ertikan oleh netizen dan masyarakat marhaen akan keburukannya.Itu sisi gelap yang kita lihat melalui aplikasi yang cukup popular ini. Kita andaikan wechat seumpama dadah, dadah jika digunakan dengan cara yang betul ia adalah raja segala...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog BelangTarung BelangTarung via SOME BULLET FOR YOUR HEAD!
1 day and 2 hours ago.

 

VIDEO! DAHSYAT ARTIS BARU ANDI BERNADEE SAMPAI PENGSAN PEMINAT DI BUATNYA

VIDEO! DAHSYAT ARTIS BARU ANDI BERNADEE SAMPAI PENGSAN PEMINAT DI BUATNYA. ha.. ha.. tak tahu sapa buat! Tu dia.. dia buat apa sampai pengsan anak dara orang ni? Amboi baru jadi retis dah buat anak dara orang pengsan ni, apa kes andi bernadee Ooi.. Report mama kamu baru tau..Apa kes sampai pengsan ni? Mesti...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
1 day and 2 hours ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »