Welcome to the home of Malaysian blogs!

Show pings in: English | Malay | All

Recent Referrers

 

Topic Of The Week

Goods and Services Tax

GST is set to be enforced on April 1, next year. How will it affect you? Share your thoughts and tag 'GST' to be featured here!

Responses:

 

Fresh Pings

The Establishment (EST) New Property Development - Opposite Bangsar LRT

So I chanced upon a rather interesting new development aptly named The Establishment (EST) opposite Bangsar LRT recently. With the ever increasing need for a good property be it for residential or as an office space, this has made way for more property developers coming up with these type of residential...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog isaactanjs isaactanjs via Isaactan.net | Events • Food • Tech • Travel
28 minutes ago.

 

Otak beku!

Otak aku dah beku lah weh.. aku dah tatau nak bercerita pasai apa nih. Ari tuh beriye je otak aku nih nak bercerita itu dan ini masa tengah tunggang tenuk nak pi kerja. Macam-macam cerita aku nak boh kat dalam blog aku nih. Boleh di kata kan 10-20 entry aku nak buat.Tapi sekarang nan ado! keciwa tol...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog ejard ejard via Saje Nak Bercerita....
54 minutes ago.

 

Keputusan semi final eufa europe league semi final 1 st leg 25.04.2014

Pasukan yang beraksi dari pasukan spain, italy dan portugal. Iaitu benefica vs juventus dan sevilla vs valencia. Keputusan games pgi tafi adalah seperti berikut. Europe league, semi final:... Ini cuma intro jer, kena tekan link diatas kalau nak baca penuh artikel ini. Sekian terima kasih!

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog zikrihusaini zikrihusaini via Zikri Husaini
56 minutes ago.

 

Anwar kemukakan 35 alasan rayuan ketepikan sabitan dan hukuman

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim. -Gambar FailPUTRAJAYA: Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim memfailkan petisyen rayuan terhadap hukuman penjara lima tahun bagi kesalahan meliwat di Pejabat Pendaftaran Mahkamah Persekutuan hari ini dengan mengemukakan 35 alasan rayuan kenapa sabitan dan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via BW NewsWire
1 hour and 27 minutes ago.

 

Motorola RAZR D3 XT919 USB Driver For Windows 7/Xp/8 32Bit 64Bit Free Download

Motorola RAZR D3 XT919 USB Driver For Windows Download Welcome to my blog, this page allow you to download USB driver for Motorola RAZR D3 XT919 Android Phones. here is a list of compatible or supported in this package: Motorola Continue reading

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mimie89 mimie89 via Twenty Bytes
1 hour and 31 minutes ago.

 

Motorola RAZR D3 XT919 USB Driver For Windows 7/Xp/8 32Bit 64Bit Free Download

Motorola RAZR D3 XT919 USB Driver For Windows Download Welcome to my blog, this page allow you to download USB driver for Motorola RAZR D3 XT919 Android Phones. here is a list of compatible or supported in this package: Motorola Continue reading

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mimie89 mimie89 via Twenty Bytes
1 hour and 31 minutes ago.

 

7 Pemilik Berlian Paling Tajir di Dunia

8 Pemilik Berlian Paling Tajir di Dunia - Jika biasanya berlian diminati para wanita, saat ini sepertinya berlian telah menjadi teman terbaik bagi para investor. Hal tersebut karena harga berlian yang melonjak sejak 2005 dan terus meningkat 20% pada 2017.Seperti dilansir dari CNBC, Menurut perusahaan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog santomulia santomulia via Berita Unik Dan Hot
1 hour and 54 minutes ago.

 

Cikgu bagi RM10 setiap hari

Kegiatan pelajar PTA yang sempat dirakam wartawan Sinar Harian.SHAH ALAM - Seorang remaja dipercayai pelajar Pusat Tahfiz Amal (PTA), Jalan Yan-Kuala Kedah mendakwa diberikan RM10 setiap hari sebagai kos sara hidup sekiranya keluar menjalankan jualan amal mereka.Pelajar berusia 15 tahun itu berkata, wang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog floyd floyd via BW NewsWire
2 hours and 4 minutes ago.

 

HMetro – Catuan diteruskan

Shah Alam: Kerajaan negeri masih tidak berganjak daripada keputusan mereka untuk meneruskan catuan bekalan air bersih yang dikenakan kepada pengguna di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya ketika ini. Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata, catuan itu akan diteruskan memandangkan paras air...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog BeritaBM BeritaBM via BERITA BAHASA MALAYSIA
2 hours and 7 minutes ago.

 

10 Aktris Paling Seksi dan Cantik dari Filipina

10 Aktris Paling Seksi dan Cantik dari Filipina - Filipina dikenal sebagai salah satu negara dengan orang-orang yang begitu ramah dan sopan. Namun lebih dari itu, gadis-gadis Filipina dipercaya memiliki kecantikan yang unik dan langka karena perpaduan keramahan, seksi sekaligus kulit yang eksotis.Semua...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog santomulia santomulia via Berita Unik Dan Hot
2 hours and 20 minutes ago.

 

Penjagaan Kecantikan dan Kesihatan Menyeluruh ~ All in One !

Di zaman yang serba maju dan pantas ini, masyarakat atau kita sendiri lebih cenderung untuk memilih sesuatu yang cepat, pantas dan mudah. Tiada lagi masa untuk lenggang kangkung atau itik pulang petang. Semuanya mahu serba laju. Dan kalau boleh semuanya dihujung jari. Begitulah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog sujaihah sujaihah via MyInfoVitamin
2 hours and 27 minutes ago.

 

Resepi Kek Marble Pandan

Satu lagi resepi kek marble yang patut ada dalam koleksi resepi anda ialah resepi kek marble pandan. Sama macam resepi kek marble yang lain, cuma kali ini bahan asasnya ialah pandan.Resepi Kek Marble PandanBahan-Bahan4 biji telur gred A100 g gula pasir1 sudu besar ovallate25 ml pati santan (mat guna...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog aisynaufal aisynaufal via Koleksi Resepi Online
2 hours and 31 minutes ago.

 

5 Ibu di Dunia Yang Melahirkan Bayi Kembar Delapan

5 Ibu di Dunia Yang Melahirkan Bayi Kembar Delapan - Kehamilan dapat terjadi ketika sperma membuahi sel telur yang sudah matang. Dan dalam kasus kembar, indung telur yang dibuahi oleh sperma itu membelah menjadi dua atau lebih dari dua bagian. Kondisi inilah yang kemudian menyebabkan seorang wanita bisa...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog santomulia santomulia via Berita Unik Dan Hot
2 hours and 37 minutes ago.

 

Perempuan Wajib Faham | Lelaki Takut Emosi vs. Lelaki Kawal Emosi

Assalamualaikum w.b.tHari ni mari kita bercakap pasal lelaki lagi.Pasal lelaki yang ramai perempuan tak tahu.Malah, ramai lelaki lagi-lagi lah tak tahu.Amboi tak pendahuluan entry saya kali ni?Haha!Emosi LelakiEh, sorry.Jangan gelak.Siapa gelak?Kena karate.Sebab, ini perkara serius tau.Bukan perkara...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Khalilah Khalilah via Khalilah MNor
3 hours and 8 minutes ago.

 

Bas melanggar penjual roti bermotorsikal

Seorang penjual roti mengalami kemalangan akibat dilanggar sebuah bas pada lebih kurang pukul 5.30 petang di kawasan berhampiran perkampungan. Dia tercampak dari motor rotinya dan termasuk ke dalam sebuah longkang yang dalam. Roti yang diniagakan banyak bertaburan di atas jalan raya disamping motornya yang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Zaki82 Zaki82 via Inspirasi Ahmad Zaki
3 hours and 48 minutes ago.

 

10 Bagel Girl K-Pop Paling Seksi

10 Bagel Girl K-Pop Paling Seksi - Kata bagel di kancah musik K-Pop sudah tidak asing. Kata ini untuk menggambarkan orang-orang yang memiliki wajah imut namun tubuh bagus. Seperti para bintang berikut yang dibalik kesan cute yang mereka tampilkan, tubuh mereka begitu sempurna.Sebelumnya sudah dibahas...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog santomulia santomulia via Berita Unik Dan Hot
4 hours and 48 minutes ago.

 

5 GAMBAR WANITA MENGANDUNG BUNUH DIRI TERJUN DARI TINGKAT 6 TERMINAL ONE SEREMBAN

SEREMBAN - Seorang wanita berusia 43 tahun bertindak membunuh diri dengan terjun dari tingkat 6 tempat letak kereta Terminal One, jam 4 petang semalam.Sopian, 22, saksi kejadian itu mendakwa ternampak wanita terbabit, Lee Kwee Moi yang mahu terjun dari tingkat 6 ketika dia dalam perjalanan mahu mengambil...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog aminahsanusi89 aminahsanusi89 via ISU PANAZ !
4 hours and 51 minutes ago.

 

Penafian MRT Corp tentang kenderaan jatuh dalam lubang di Jalan Bukit Bintang

Susulan kejadian mendapan tanah yang berlaku pagi pada 23 April 2014 (Rabu), laluan Jalan Bukit Bintang (menghala ke Jalan Tun Razak) antara Chulan Square dan Menara Worldwide telah ditutup pada hari yang sama.Mass Rapid Transit Corporation Sdn Bhd (MRT Corp) berkata penutupan jalan raya telah dilaksanakan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Zaki82 Zaki82 via Inspirasi Ahmad Zaki
5 hours and 51 minutes ago.

 

Pemenang Pencarian Lelaki Maskulin 2013/2014 Ialah Gay ?

Tak taulah betul atau tidak , kerana kebanyakan penontonnya ialah dari kalangan lelaki lembut .Banyak yang mengatakan dikalangan penonton ini ialah "mak hayam" , saya sendiri pun tidak tahu adakah benar atau tidak .Tetapi dari gambar yang anda akan lihat dibawah kalangan penontonnya , ialah selebriti...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog smatbis smatbis via FATAMORGANA Memperdaya manusia - one4u-one4me.blogspot.com
5 hours and 59 minutes ago.

 

Mungkinkah Ini Pelakon Terkenal Yang Ditahan Kerana Dadah ?

Inikah pelakonnya ?Kalau betul namanya ialah Along Eyzendy atau nama sebenar beliau , Eyzendy Aziz .Tak tahu pula saya beliau sangat terkenal kerana saya langsung tidak pernah tengok rupa beliau atau dengar nama beliau sebelum ini .Mungkin beliau sangat terkenal dikalangan pembaca yang membaca...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog smatbis smatbis via Kontrobasi Sensasi Terkini
6 hours and 46 minutes ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »

 

 

Popular Tags

 berita   beritahot   breakingnews   breakingthepost   dunia   event   gambar   gigdiary   gosip   gosipselebriti   hangat   hiburan   hudud   info   informasi   isu   isusemasa   japanesefood   jenayah   kontroversi   kualalumpur   macammacam   malaysia   mh370   misteri   mstar   mycelebrities   myinfo   mylife   news   pelik   pemasaraninternet   pendidikan   ragam   review   santai   selebritimalaysia   sharnaazahmad   smartphonedrivers   sukan   terkini   top10   umum   uncategorized   usbdriver   utama   videopilihan   world   wow   2014