Tag: 'tips'

Show pings in: English | Malay | All

 

 

Pings Tagged 'tips'

Sort By: Date | Popularity

Page 1 of 64

Senarai Pelepasan Cukai 2018 untuk e-Filing 2019

Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDNM) telah mengeluarkan senarai pelepasan cukai 2018 untuk e-Filing 2019. Sekiranya pendapatan anda melebihi RM34,000 setahun maka anda wajib mendaftar fail cukai... [[ This is a content summary only. Visit my website for full links, other content, and more! ]]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog donlot donlot via Download Free
3 weeks and 3 days ago.

 

Che Tam Jangan Sombong

Baru-baru ni viral orang nak mintak Che Tam buatkan baju pengantin. Respons dari Che Tam tu kasar betul. Cuba baca wasap dorang ni.Wasap antara prospek dan Che Tam.Teruskan baca lagi.Dialog gambar kedua.Orang bertanya.Nk upah bju mcm ni leh buat x? Kain pun nak songket mcm tu.kite dah bajet dlm rm350 upah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kerjasendirijb kerjasendirijb via Kerja Sendiri
1 month ago.

 

Get additional online purchases cashback through Shopback, including Grab calling

Nowadays online merchants and/or e-commerce websites tend to give rebates in the form of special discount, free shipping, coupons, vouchers, cashback, etc. to maintain their attractiveness in having customers purchasing with them.In addition, if you make payment with certain cashback credit cards for your...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog ppfoong ppfoong via The 8th Voyager
1 month ago.

 

Inilah Masanya

Tak lama lagi nak masuk bulan Ramadhan. Kepada orang yang biasa ambil tempahan buat kuih raya tu memang dah sibuk sekarang ni.Gambar hiasan tart bunga dari myresipiHabis tu, kalau baru nak mula hari ni sempat ke?Insha Allah sempat asalkan mula sekarang. Tak kiralah pandai buat kuih raya jenis apa sekali...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kerjasendirijb kerjasendirijb via Kerja Sendiri
1 month ago.

 

‘Juadah Warisan’ Ramadhan Buffet 2019 @ Pacific Regency Hotel Suites KL

Pacific Regency Hotel Suites KL is offering 'Juadah Warisan' Ramadhan Buffet 2019 this year. Their experienced and award-winning chefs are set to prepare extravagant flavors of sumptuous spread, a... {{ Visit http://www.sinfully-delicious.net to continue reading this sinfully interesting entry! }}

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tokyotenshi tokyotenshi via Sinfully Delicious
1 month and a week ago.

 

“Kembara Iftar” Ramadhan Buffet 2019 @ WEIL Hotel Ipoh

This year, WEIL Hotel Ipoh chose the theme Kembara Iftar, meaning Journey of Ramadan in which they will showcase two Ramadan menus, featured on a rotation basis. It is the journey of discovering the... {{ Visit http://www.sinfully-delicious.net to continue reading this sinfully interesting entry! }}

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tokyotenshi tokyotenshi via Sinfully Delicious
1 month and a week ago.

 

Rasuah boleh rosakkan individu, keluarga malah hancurkan negara

KETUA Balai Polis antara 16 individu ditahan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) selepas dipercayai terbabit melindungi serta menerima wang sogokan daripada pemilik pusat urut di Kuala Lumpur. Mengikut berita yang ditulis rumah urut pernah diserbu dan disita tetapi kemudian beroperasi semula.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Man Jadda Wajada
2 months ago.

 

‘Lambaian Rasa’ Ramadhan Buffet 2019 @ TPC Kuala Lumpur

Lambaian Rasa is set to be the theme for the most anticipated buffet of the year at Malaysia’s premier golf club, TPC Kuala Lumpur in 2019. Be prepared to be spoilt with a variety of authentic local... {{ Visit http://www.sinfully-delicious.net to continue reading this sinfully interesting entry! }}

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tokyotenshi tokyotenshi via Sinfully Delicious
2 months and a week ago.

 

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2019

Berita gembira untuk para pencinta buku! Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2019 (PBAKL) akan berlangsung pada 29 Mac 2019 hingga 7 April 2019. Lokasi di Putra World Trade Centre (PWTC), Kuala Lumpur. Menariknya untuk kali ini waktu beroperasi akan bermula dari jam 10 pagi hingga 9 malam setiap hari. Sama...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Man Jadda Wajada
2 months and a week ago.

 

3 Tip Atasi Semut Dengan Cara Selamat

3 Tip Atasi Semut Dengan Cara Selamat | Semut merayap dalam rumah tu perkara biasa tapi bila terlalu banyak akan mendatangkan masalah kepada kita. Kinah pun tak terlepas dengan masalah semut ni. Kadang-kadang tu jumpa semut berenang dalam bekas air masak. Aishhh stress rasanya bila ada semut dalam air tu.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kin10 kin10 via apekinah.com
3 months ago.

 

Kenapa rezeki sempit, ini jawapan yang anda mesti tahu

Kenapa rezeki sempit? Faktornya adalah datang dari diri kita sendiri. Dosa-dosa kitalah yang sebenarnya menjadi perisai kepada rahmat yang Allah swt sudah sediakan untuk kita. [...]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Man Jadda Wajada
3 months ago.

 

Tips buat bayaran balik PTPTN sampai habis jadi zero

PTPTN adalah pinjaman. Pinjaman adalah hutang. Hutang perlu dibayar. Wang yang dibayar kepada PTPTN akan di rolling kembali untuk membiayai pelajar lain yang ingin menggunakan [...]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Man Jadda Wajada
3 months and a week ago.

 

7 Tip Kembalikan Aura Romantis Suami Isteri

7 Tip Kembalikan Aura Romantis Suami Isteri | Apabila usia sesuatu perkahwinan dah banyak tahun, sedikit sebanyak aura romantis antara suami isteri semakin berkurangan. Hal ini mungkin berlaku disebabkan beberapa faktor seperti peningkatan usia. Hmm siapa kata bila dah tua tak boleh nak romantis macam baru...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kin10 kin10 via apekinah.com
3 months and a week ago.

 

Dua Sebab Mengapa Pengikut Anda Tidak Berinteraksi Di Sosial Media

Ini mungkin satu tips yang mudah dan tidak ramai orang amalkan kerana anggap ia remeh. Tapi jika dilakukan ia akan memberi kesan yang jelas, berikut adalah 2 sebab utama kenapa pengikut anda tidak aktif dan kurang memberi tindak balas kepada post anda :-1. Pengguna IG purata kehilangan 70% daripada...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mahamahu mahamahu via Dunia Teknologi Di Hujung Jari
3 months and 2 weeks ago.

 

Pengalaman Guna Smoant KARAT Pod (review)

Smoant KARAT Pod Ramai yang tanya macam mana KARAT Pod? Ok tak KARAT Pod? Dah 2 minggu saya guna KARAT Pod. Bagi saya jangan beli la KARAT Pod ni.. Rasa kurang best,,, cepat... [[ This is a content summary only. Visit my website for full links, other content, and more! ]]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog donlot donlot via Download Free
3 months and 3 weeks ago.

 

Cara Mendukung Mengangkat Kucing Dengan Betul

Cara Mendukung dan Mengangkat Kucing Dengan BetulHari ini aku nak share cara mendukung dan mengangkat kucing dengan betul, kucing pun ada banyak perangai, ada yang suka didukung di bahu, ada yang tak suka, jadi kena tahu cara yang betul untuk mengangkat dan mendukung kucing ni. Aku suka juga angkat kucing...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog missbanu missbanu via DaRi HaTi Miss MuLaN
3 months and 3 weeks ago.

 

EclipseCrossword : Bina Teka Silang Kata Dengan Mudah

Kali ini saya ingin berkongsi dengan anda semua tentang cara mudah untuk membina teka silang kata anda sendiri menggunakan software dari EclipseCrossword. Bagi saya sendiri, EclipseCrossword memang sangat membantu dalam menyediakan latihan untuk anak-anak murid saya.  Bagi para guru, anda boleh membina...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog ciklaili ciklaili via CIKLAILI
3 months and 4 weeks ago.

 

Perodua Aruz – apa beza dengan Honda BR-V, Toyota Rush dan Proton X70 dalam pasaran Malaysia

Perodua baru sahaja membuka tempahan bagi SUV terbaru mereka iaitu Aruz, yang boleh didapati dalam dua varian iaitu X dan AV. Dengan harga anggaran yang [...]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Man Jadda Wajada
4 months and a week ago.

 

Bawang putih memecah kolesterol, antibiotik bunuh mikrob dan penghalang kanser (via...

Bawang putih mempunyai khasiat sebagai antibiotik alami di dalam tubuh manusia. Bawang ini telah dikenal pasti dapat memecahkan kolesterol yang menyekat perjalanan darah pada salur darah dan kolesterol ini dikenal pasti [...]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Man Jadda Wajada
4 months and a week ago.

 

Tak sampai RM4000 untuk miliki Huawei Mate 20 Pro 256GB – SoyaCincau.com (via SoyaCincau.com)

Huawei Malaysia hari ini mengumumkan tarikh jualan dan harga untuk variasi terbaru Huawei Mate 20 Pro. Ia lebih besar, lebih pantas dan lebih kuat dari [...]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Man Jadda Wajada
4 months and a week ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »