Tag: 'tips'

Show pings in: English | Malay | All

 

 

Pings Tagged 'tips'

Sort By: Date | Popularity

Page 1 of 64

Apa Yang Silap Dengan Akaun Instagram Anda?

Tumpuan utama akaun Instagram adalah untuk membantu anda menjadi lebih berkesan, menjimatkan masa untuk perkara yang lebih penting, dan membantu anda menjangkau orang yang tepat mengenai produk atau perkhidmatan anda. Di sini dikongsikan kesilapan yang paling biasa yang anda tidak patut buat dalam Pemasaran...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mahamahu mahamahu via Dunia Teknologi Di Hujung Jari
1 month ago.

 

Signature Market Snacks Review

Signature Market is the 1st online marketplace in Malaysia that focuses on natural and organic products and was founded in September 2014 by Edwin Wang and John Cheng. They sell over 500 organic and... {{ Visit http://www.sinfully-delicious.net to continue reading this sinfully interesting entry! }}

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tokyotenshi tokyotenshi via Sinfully Delicious
1 month and 3 weeks ago.

 

Senarai Pelepasan Cukai 2018 untuk e-Filing 2019

Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDNM) telah mengeluarkan senarai pelepasan cukai 2018 untuk e-Filing 2019. Sekiranya pendapatan anda melebihi RM34,000 setahun maka anda wajib mendaftar fail cukai... [[ This is a content summary only. Visit my website for full links, other content, and more! ]]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog donlot donlot via Download Free
2 months and 2 weeks ago.

 

Che Tam Jangan Sombong

Baru-baru ni viral orang nak mintak Che Tam buatkan baju pengantin. Respons dari Che Tam tu kasar betul. Cuba baca wasap dorang ni.Wasap antara prospek dan Che Tam.Teruskan baca lagi.Dialog gambar kedua.Orang bertanya.Nk upah bju mcm ni leh buat x? Kain pun nak songket mcm tu.kite dah bajet dlm rm350 upah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kerjasendirijb kerjasendirijb via Kerja Sendiri
2 months and 3 weeks ago.

 

Get additional online purchases cashback through Shopback, including Grab calling

Nowadays online merchants and/or e-commerce websites tend to give rebates in the form of special discount, free shipping, coupons, vouchers, cashback, etc. to maintain their attractiveness in having customers purchasing with them.In addition, if you make payment with certain cashback credit cards for your...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog ppfoong ppfoong via The 8th Voyager
2 months and 4 weeks ago.

 

Inilah Masanya

Tak lama lagi nak masuk bulan Ramadhan. Kepada orang yang biasa ambil tempahan buat kuih raya tu memang dah sibuk sekarang ni.Gambar hiasan tart bunga dari myresipiHabis tu, kalau baru nak mula hari ni sempat ke?Insha Allah sempat asalkan mula sekarang. Tak kiralah pandai buat kuih raya jenis apa sekali...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kerjasendirijb kerjasendirijb via Kerja Sendiri
2 months and 4 weeks ago.

 

New Look Concept for NESCAFÉ GOLD

NESCAFÉ unveiled its new look and concept for its NESCAFÉ GOLD range at The Square, Publika, reaffirming its authentic, accessible premium appeal and ensuring the continued relevance of the brand... {{ Visit http://www.sinfully-delicious.net to continue reading this sinfully interesting entry! }}

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tokyotenshi tokyotenshi via Sinfully Delicious
2 months and 4 weeks ago.

 

‘Warna-Warni Ramadhan’ Buffet 2019 @ Putrajaya International Convention Centre (PICC)

In the advent of the season of togetherness, goodness, and patience, Putrajaya International Convention Centre (PICC) ushers in Ramadhan by announcing its special “Warna – Warni Ramadan” buffet 2019... {{ Visit http://www.sinfully-delicious.net to continue reading this sinfully interesting entry! }}

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tokyotenshi tokyotenshi via Sinfully Delicious
3 months ago.

 

‘Juadah Warisan’ Ramadhan Buffet 2019 @ Pacific Regency Hotel Suites KL

Pacific Regency Hotel Suites KL is offering 'Juadah Warisan' Ramadhan Buffet 2019 this year. Their experienced and award-winning chefs are set to prepare extravagant flavors of sumptuous spread, a... {{ Visit http://www.sinfully-delicious.net to continue reading this sinfully interesting entry! }}

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tokyotenshi tokyotenshi via Sinfully Delicious
3 months ago.

 

“Kembara Iftar” Ramadhan Buffet 2019 @ WEIL Hotel Ipoh

This year, WEIL Hotel Ipoh chose the theme Kembara Iftar, meaning Journey of Ramadan in which they will showcase two Ramadan menus, featured on a rotation basis. It is the journey of discovering the... {{ Visit http://www.sinfully-delicious.net to continue reading this sinfully interesting entry! }}

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tokyotenshi tokyotenshi via Sinfully Delicious
3 months ago.

 

Rasuah boleh rosakkan individu, keluarga malah hancurkan negara

KETUA Balai Polis antara 16 individu ditahan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) selepas dipercayai terbabit melindungi serta menerima wang sogokan daripada pemilik pusat urut di Kuala Lumpur. Mengikut berita yang ditulis rumah urut pernah diserbu dan disita tetapi kemudian beroperasi semula.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Man Jadda Wajada
3 months and 3 weeks ago.

 

‘Lambaian Rasa’ Ramadhan Buffet 2019 @ TPC Kuala Lumpur

Lambaian Rasa is set to be the theme for the most anticipated buffet of the year at Malaysia’s premier golf club, TPC Kuala Lumpur in 2019. Be prepared to be spoilt with a variety of authentic local... {{ Visit http://www.sinfully-delicious.net to continue reading this sinfully interesting entry! }}

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tokyotenshi tokyotenshi via Sinfully Delicious
4 months ago.

 

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2019

Berita gembira untuk para pencinta buku! Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2019 (PBAKL) akan berlangsung pada 29 Mac 2019 hingga 7 April 2019. Lokasi di Putra World Trade Centre (PWTC), Kuala Lumpur. Menariknya untuk kali ini waktu beroperasi akan bermula dari jam 10 pagi hingga 9 malam setiap hari. Sama...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Man Jadda Wajada
4 months ago.

 

3 Tip Atasi Semut Dengan Cara Selamat

3 Tip Atasi Semut Dengan Cara Selamat | Semut merayap dalam rumah tu perkara biasa tapi bila terlalu banyak akan mendatangkan masalah kepada kita. Kinah pun tak terlepas dengan masalah semut ni. Kadang-kadang tu jumpa semut berenang dalam bekas air masak. Aishhh stress rasanya bila ada semut dalam air tu.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kin10 kin10 via apekinah.com
5 months ago.

 

Kenapa rezeki sempit, ini jawapan yang anda mesti tahu

Kenapa rezeki sempit? Faktornya adalah datang dari diri kita sendiri. Dosa-dosa kitalah yang sebenarnya menjadi perisai kepada rahmat yang Allah swt sudah sediakan untuk kita. [...]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Man Jadda Wajada
5 months ago.

 

Tips buat bayaran balik PTPTN sampai habis jadi zero

PTPTN adalah pinjaman. Pinjaman adalah hutang. Hutang perlu dibayar. Wang yang dibayar kepada PTPTN akan di rolling kembali untuk membiayai pelajar lain yang ingin menggunakan [...]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog azam97rm azam97rm via Man Jadda Wajada
5 months ago.

 

7 Tip Kembalikan Aura Romantis Suami Isteri

7 Tip Kembalikan Aura Romantis Suami Isteri | Apabila usia sesuatu perkahwinan dah banyak tahun, sedikit sebanyak aura romantis antara suami isteri semakin berkurangan. Hal ini mungkin berlaku disebabkan beberapa faktor seperti peningkatan usia. Hmm siapa kata bila dah tua tak boleh nak romantis macam baru...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog kin10 kin10 via apekinah.com
5 months ago.

 

Dua Sebab Mengapa Pengikut Anda Tidak Berinteraksi Di Sosial Media

Ini mungkin satu tips yang mudah dan tidak ramai orang amalkan kerana anggap ia remeh. Tapi jika dilakukan ia akan memberi kesan yang jelas, berikut adalah 2 sebab utama kenapa pengikut anda tidak aktif dan kurang memberi tindak balas kepada post anda :-1. Pengguna IG purata kehilangan 70% daripada...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mahamahu mahamahu via Dunia Teknologi Di Hujung Jari
5 months and a week ago.

 

Pengalaman Guna Smoant KARAT Pod (review)

Smoant KARAT Pod Ramai yang tanya macam mana KARAT Pod? Ok tak KARAT Pod? Dah 2 minggu saya guna KARAT Pod. Bagi saya jangan beli la KARAT Pod ni.. Rasa kurang best,,, cepat... [[ This is a content summary only. Visit my website for full links, other content, and more! ]]

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog donlot donlot via Download Free
5 months and 2 weeks ago.

 

Cara Mendukung Mengangkat Kucing Dengan Betul

Cara Mendukung dan Mengangkat Kucing Dengan BetulHari ini aku nak share cara mendukung dan mengangkat kucing dengan betul, kucing pun ada banyak perangai, ada yang suka didukung di bahu, ada yang tak suka, jadi kena tahu cara yang betul untuk mengangkat dan mendukung kucing ni. Aku suka juga angkat kucing...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog missbanu missbanu via DaRi HaTi Miss MuLaN
5 months and 2 weeks ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »