User Profile: haffizuliskandar

Show pings in: English | Malay | All

 

haffizuliskandar

 

User's Pings

Sort By: Date | Popularity

Page 1 of 16

Semakin tak faham dengan google adsense.

Semakin tak faham dengan google adsense | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah, masih diberikan kesempatan untuk menulis. Dah baca tentang cara mudah hilangkan batuk dan kahak kanak-kanak? Hari ini aku nak kongsikan sedikit cerita mengenai google adsense. Google adsense atau GA ni memang satu...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
1 week and 5 days ago.

 

Siapa sebenarnya N. Thanabalan?

Siapa sebenarnya N. Thanabalan? | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Petang ni terasa nak menulis mengenai bolasepak pula. Walaupun hakikatnya aku tak minat bolasepak! Hahaha. Nama N. Thanabalan tiba-tiba melonjak naik dek kerana kehebatannya di dalam padang bola. Sebelum tu nak juga ucapkan tahniah pada...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
3 weeks and 5 days ago.

 

3 Idea buat duit online 2017

3 Idea buat duit online 2017 | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah, masih diberikan kesempatan untuk menulis lagi di blog Mrejoy. Dah baca cerita mengenai Cara paling mudah untuk dapatkan RM1,000,000 dalam masa 5 tahun? Hari ini aku nak kongsikan pula beberapa idea buat duit online 2017 yang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
1 month and 2 weeks ago.

 

Cara paling mudah untuk dapatkan RM1,000,000 dalam masa 5 tahun.

Cara paling mudah untuk dapatkan RM1,000,000 dalam masa 5 tahun | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah, masih diberikan kesihatan dan kesempatan untuk terus menulis di sini. Alhamdulilah. Baiklah, hari ini, kita bukak cerita mengenai kewangan. Siapa yang nak jadi jutawan? Dah pasti 90% akan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
1 month and 3 weeks ago.

 

Hanya kerana dia kekurangan dana..

Hanya kerana dia kekurangan dana.. | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Dah baca ke perkongsian cerita aku sewaktu kecil dulu, jika belum, boleh baca cerita mengenai Dapat upah lipat sejadah di masjid. Di waktu ini, aku nak kongsikan sedikit cerita mengenai seorang rakan blogger, yang telah di saman oleh...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 months and a week ago.

 

3 Ciri-ciri kucing bengal yang asli.

3 Ciri-ciri kucing bengal yang asli | Baiklah, kali ini aku cuba untuk kongsikan dengan semua bagaimana untuk kenal pasti kucing Bengal yang asli. Bila sebut kucing Bengal yang asli ni, sudah pasti ramai yang berfikiran ada kucing yang tidak asli. Betul tak? jawapannya sudah pasti ada. Kerana ramai yang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Tamingsari Bengal
3 months and a week ago.

 

Cerita sebenar mengenai daging anjing yang dijual di bazaar Ramadhan.

Cerita sebenar mengenai daging anjing yang dijual di bazaar Ramadhan| Viral juga cerita ni selepas viral sekeping gambar yang dikatakan anjing atau kucing yang di jual di bazaar Ramadhan. Aku yang mulanya tengok pun rasa geli. Sungguh. Kalau aku ada dekat gerai tu, confirm aku rasa nak termuntah bila...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
3 months and 2 weeks ago.

 

“Susah ke tulis blog?”

“Susah ke tulis blog?” | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah, masih lagi diberi kesempatan untuk menulis hari ini. syukur. Baiklah, pernah tak dapat soalan macam ni, susah atau tidak tulis blog ni? MrEjoy pernah ditanya dengan soalan ini. Dan Jawapan MrEjoy mudah je, susah kalau kita...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
5 months and 2 weeks ago.

 

7 petanda yang korang dah bosan dengan kerjaya sekarang.

7 petanda yang korang dah bosan dengan kerjaya sekarang | Assalamualaikum salam sejahtera. Ada daripada kita yang makan gaji dan ada yang lebih selesa bekerja sendiri. Merekalah pekerja dan mereka juga bos. Kali ini aku nak kongsikan dengan semua, situasi atau keadaan mereka yang bekerja makan gaji...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
3 days and 18 hours ago.

 

Botak itu maskulin!

Botak itu maskulin!| Assalamualaikum dan salam sejahtera. Siapa yang rasa lelaki botak itu maskulin? Angkat tangan. Ok2. Ramai nampaknya yang bersetuju dengan aku ni. hehehe. Kalau sebelum ini, botak adalah 1 perkataan yang aku tak suka sebut kerana aku tergolong dalam kalangan mereka yang berambut panjang,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
4 days and 17 hours ago.

 

Resepi kerabu maggi thai yang sedap!

Resepi kerabu maggi thai yang sedap! | Assalamualaikum dan selamat petang. Ceritanya, hujung minggu lepas aku ke pasar malam dekat area rumah aku. Disebabkan aku dah biasa dengan “keadaan” dekat pasar malam ni, jadi aku boleh hafal semua kedai yang ada. Tapi, ada 1 kedai baru, yang aku baru perasan,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
5 days and 14 hours ago.

 

Gambar kebakaran pusat tahfiz Jalan Keramat Ujung.

Gambar kebakaran pusat tahfiz Jalan Keramat Ujung | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pagi ini mendapat perkhabaran yang menyedihkan. Perkongsian melalui laman sosial mengenai kes kebakaran di pusat tahfiz jalan keramat ujung. Lebih menyedihkan, ramai anak-anak syurga yang terkorban. Bila tengok...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
1 week and 2 days ago.

 

Sultan kedah Baru yang menggantikan Sultan Abdul Halim.

Sultan kedah Baru yang menggantikan Sultan Abdul Halim | Selepas kemangkatan Sultan yang disayangi seluruh rakyat kedah, Raja muda Kedah,Tunku Sallehuddin Sultan Badlishah dimasyhurkan sebagai sultan kedah yang baru. Ini bermaknaTunku Sallehuddin Sultan Badlishah adalah sultan ke 29 bagi negeri...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
1 week and 4 days ago.

 

Cara redirect blog 404 custom page not found.

Cara redirect blog 404 custom page not found | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pertama sekali, Al-fatihah buat raja kesayangan ramai, sultan abdul halim, sultan kedah yang mangkat semalam. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di Kalangan orang-orang yang dikasihi Allah. Juga buat seluruh kaum...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
1 week and 4 days ago.

 

Petua mudah hilangkan batuk anak dengan daun sireh

Petua mudah hilangkan batuk anak dengan daun sireh | Assalamualaikum dan Salam sejahtera. Hari ini aku nak kongsikan di antara petua orang lama untuk hilangkan batuk dan kahak anak-anak. Ada ibubapa yang tak suka anak-anak mereka makan ubat doktor sebab kata mereka akan jadi lebih teruk. Dan mereka lebih...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
1 week and 4 days ago.

 

Al-fatihah. Sultan Abdul Halim mangkat pada usia 90 tahun.

Al-fatihah. Sultan Abdul Halim mangkat pada usia 90 tahun | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Agak terperanjat juga bila mendengar berita mengenai raja yang disayangi seluruh rakyat kedah, SultanAbdul Halim Mu'adzam Shah telah mangkat. Melalui pembacaan, masih belum ada sebarang kenyataan rasmi...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
1 week and 5 days ago.

 

Batuk selsema anak hilang dengan Coughflu time Tasneem Nature.

Batuk selsema anak hilang dengan Coughflu time Tasneem Naturel | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Sekarang ni memang musim anak-anak kecil batuk selsema kan? 2 hari lepas, waktu bawa anak sulung aku ke klinik (sebab batuk selsema) penuh klinik dengan kanak-kanak. Semuanya demam! Batuk!

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 weeks and 2 days ago.

 

Rahsia disebalik setiap kejayaan.

Rahsia disebalik setiap kejayaan | Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Semoga semuanya berada di dalam keadaan sihat walafiat. Hari ini nak kongsi sedikit cerita aku dengan seorang rakan. Mungkin aku boleh katakan, dia juga dalam kelompok manusia yang berjaya. Kalau tengok daripada luaran, dia ni memang...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 weeks and 3 days ago.

 

RESEPI MASAK ASAM ORANG MELAKA Selatan

Makan untuk 5 orangBahan-Bahan :1 Genggam Lada Kering *5 biji Bawang merah *6 Ulas bawang Putih *1 inchi Halia *1 Inchi kunyit hidup *1 Genggam asam jawa biji ( diramaskan dalam air untuk dijadikan kuah kedalam hasil bahan yang ditumiskan )sedikit Garam@ Gula@ perasa, mengikut Deria rasa...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Maria Yusoff
2 weeks and 5 days ago.

 

Cara nak buat daging bakar cicah air asam

sumber : resepimalayaCara nak buat daging bakar cicah air asam | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Ahah! Banyak dapat daging korban ke? Alhamdulilah, tahun ini ada rezeki kami sekeluarga nak dapat daging korban. Biasalah, bila masuk musim korban ni, benda paling banyak dikongsikan dalam laman sosial...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via MrEjoy
2 weeks and 5 days ago.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »