User Profile: haffizuliskandar

Show pings in: English | Malay | All

 

haffizuliskandar

 

User's Pings

Sort By: Date | Popularity

Page 9 of 16

Petua Untuk Tahan lama ketika Berjimak.

Petua Untuk Tahan lama ketika Berjimak | Seringkali sukar mempertahankan ereksi? Rileks, anda tidak bersendirian. Pakar telah memastikan bahawa ini merupakan masalah yang kerap membuatkan para lelaki kurang keyakinan."Sudah tentu setiap lelaki mempunyai tekniknya sendiri. Bermula dari membayangkan bola...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Tahan Lama
6 months and a week ago.

 

Menangi percutian 4 orang ke Japan bersama MAS Malaysia!

Menangi percutian 4 orang ke Japan bersama MAS Malaysia! | Wow! MAS sedang di dalam promosi tambang murah ketika ini. Dan kini, MAS Malaysia menawarkan hadiah percutian 5 hari 4 malam ke japan! Boleh bawa kawan-kawan, keluarga dan sesiapa sahaja! Syarat nak menang pun tersangatlah mudah! Sambil bercuti...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy
6 months and a week ago.

 

Apa masalah dia ni??

Pemandu wanita yang memandu lawan arus dan menyebabkan kematian. Apa masalah dia ni?? | Sakit hati pulak aku baca berita dan cerita pasal kejadian seorang wanita yang memandu melawan arus! Dekat highway! Dan menyebabkan kematian! Dan disahkan positif dadah! Tambah menyakitkan hati, tak mengaku bersalah!

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy
6 months and a week ago.

 

Mesti tengok rumah harga RM5 juta Ke atas!

Mesti tengok rumah harga RM5 juta Ke atas! | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah, masih lagi mampu menulis hari ini. Juga bersyukur kerana diberikan kesihatan yang baik kepada diri dan keluarga. Alhamdulilah. Ok! Hari ini aku nak kongsi sikit perangai aku yang memang aku suka buat dan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy
6 months and a week ago.

 

Hai..senangnya dalam hati..

Hai..senangnya dalam hati.. | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Ehem. Rasa nak menyanyi pulak pagi ni. Tapi jangan salah lirik ya. Aku bukan nak menyanyi lagu madu tiga tu. Ini kalau wife aku baca ni, adeh! Hehe. Tapi aku memang terasa nak menyanyi walaupun dalam kepala aku ni ada banyak masalah! Hahaha.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy
6 months and a week ago.

 

Remaja sekolah jadi mangsa rakus 5 lelaki!

Gambar hiasan.Seorang remaja perempuan berusia 16 tahun menerima nasib malang apabila didakwa menjadi mangsa rogol oleh lima lelaki di Kampung Keluang dekat sini.Dalam kejadian kira-kira jam 1.30 petang itu, mangsa yang bekerja di sebuah kedai makan di sini dirogol secara bergilir-gilir oleh suspek di...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Tahan Lama
6 months and a week ago.

 

Hebat! Isteri mengandung walaupun suami masih di dalam penjara!

Sekadar gambar hiasan.Bornoe: Seorang hakim terkejut atas pengakuan seorang wanita yang ditahan akibat mengedar dadah minggu lalu mendakwa dirinya telah mengandung 4 bulan sementara suaminya sudah 2 tahun berada dalam penjara.Wanita itu tidak mahu menjelaskannya lebih detail, namun dia menyebut anak dalam...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Tahan Lama
6 months and a week ago.

 

BLOG GIVEAWAY BY RII

Jom join segmen mudah ni. Klik sahaja pada banner di atas ya..:)

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy
6 months and a week ago.

 

Dah malas nak menulis! Tersekat di skala 6!

Dah malas nak menulis! Tersekat di skala 6! | Serius aku nak beritahu yang aku macam dah malas nak menulis. Walaupun hati aku ni rasa membuak-buak riang bila tengok pageviews blog ceritaejoy yang bakal mencecah 1M tak lama lagi. Blogger lain senang-senang je dapat 1juta PV tu, yang aku ni, mula menulis...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy
6 months and a week ago.

 

Wanita ini Diceraikan Selepas 4 hari dengan alasan yang paling pelik!

Gambar sekadar hiasan.Biasa kita dengar wanita yang diceraikan dengan pelbagai sebab musabab. Namun kali ini, kami sendiri terpaku selepas membaca cerita penceraian ini. Hanya kerana alasan itu, wanita ini menjadi janda! aduh! Kecilnya masalah beliau tu. Ish!Di sini saya ingin berkongsi peristiwa yang baru...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Tahan Lama
6 months and a week ago.

 

Memang rezeki kaulah Usop!

Memang rezeki kaulah Usop! | Siapa tengok mentor milenia 2017 semalam? Ahha! Kalau tengok, mesti tahu siapa yang cakap macam ni. hehe. Sebelum nak cerita lanjut, nak juga beritahu, mungkin pendapat aku sama dengan kebanyakan orang. Tapi kalau ada yang silap, aku nak minta maaf awal-awal ya. Mentor milenia...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy
6 months and a week ago.

 

Gambar wanita tanpa seluar ketika beli belah tersebar!

Kami sendiri tidak pasti apakah wanita ini terlupa untuk memakai seluar ataupun sengaja tidak mahu pakai seluar. Kejadian ini dikatakan berlaku di IKEA, Beijing.Pihak polis dikatakan berjaya mengenal pasti pemuat naik gambar ini dan telah menasihatkan agar ianya dipadamkan dengan segera. Namun tindakan itu...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Tahan Lama
6 months and a week ago.

 

Lelaki yang guna motosikal dan bergaji rendah ibarat najis!

Aduh! Terasa hati kami apabila membaca post seorang wanita ini. Katanya lelaki yang bergaji rendah ibarat najis! Apakah salahnya lelaki yang menggunakan motosikal. Niat mereka tetap sama dengan lelaki yang memandu kereta, ingin mencari sesuap nasi. Semoga wanita ini mendapat petunjuk dari yang maha esa.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Tahan Lama
6 months and a week ago.

 

Apakah benar Mat Dan Dah bertunang?

Apakah benar Mat Dan Dah bertunang? | Ahha. Waktu blogwalking, ternampak pula gambar ni. Tertanya-tanya juga, betul ke Mat Dan dah bertunang? Siapa gadis istimewa yang menjadi pilihan Mat Dan ni? Atau soalan paling banyak sekali di tanya abad ini, Siapa Mat Dan tu? hahahaha. Aku sebenarnya bukan nak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy
6 months and a week ago.

 

SEMENAX! PEKAT LIKAT!

SEMENAX! PEKAT LIKAT!!Pernah tak kita terfikir, kenapa mereka yang di luar negara, bila klimaks je, pancut tak henti-henti sampai basah katil?Ahha! Inilah rahsianya!! SEMENAX! Menambah dan memekatkan Sperma!Sebelum itu, adakah anda ada masalah :Pancut tak kuat/kurang derasAir mani sikit je.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Tahan Lama
6 months and a week ago.

 

BAZOOKA!

BAZOOKA POWER CAPSULE merupakan makanan tambahan khas buat lelaki yang ingin saiz senjata mereka BESAR! PANJANG! dan KERAS!BAZOOKA POWER CAPSULE adalah penyelesaian masalah kepada ramai lelaki!Kelebihan BAZOOKA adalah:Membesarkan senjata anda!Mampu mencapai lebih daripada 5 inci!Melancarkan perjalanan darah...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Tahan Lama
6 months and a week ago.

 

GAMBIR EMAS!

GAMBIR EMAS! RAHSIATahan Lama Bersetubuh!! DAN Lambat Pancut Air Mani!!Dengan GAMBIR EMAS anda mampu bertahan selama 35minit tanpa ada masalah! Selamba je bro!Siapa yang nakTahan Lama Dan Keras??GAMBIR EMAS hanya sapu pada senjata anda sebelum bersama isteri. Isteri anda pasti bertanya kenapa...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Tahan Lama
6 months and a week ago.

 

SUPERKING 18

Buat lelaki yang mencari cara supaya "senjata" mereka mampu Tahan Lama, Keras, Padu Besar, SUPERKING 18 adalah jawapannya!SUPERKING 18 dihasilkan daripada 3 herba natural terhebat iaitu :Eurycoma Longifolia.Smilax Myosotiflora.Helminthostachys Zeylanica.Produk ini mampu meningkat TESTOSTERONE lelaki...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Tahan Lama
6 months and a week ago.

 

Facebook pula kena blocked!

Facebook pula kena blocked! | Aduh! Dah kenapa dengan tahun 2017 ni? Lepas satu, satu benda datang! Baru nak refresh minda aku ni daripada masalah lepas, datang pula benda baru! Aduh! Ini betul-betul nak reset minda aku ni. Yang terbaru, baru je semalam. Facebook aku kena blocked! Arghh! Kenapa kau blocked...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Ceritaejoy
6 months and a week ago.

 

Vimax original Malaysia!

Vimax original Malaysia! | Jenama ini tidak perlu diperkenalkan lagi kerana VIMAX *ORIGINAL* sudah terkenal di seluruh dunia dengan hampir 1juta lelaki telah mengunakannya! VIMAX *Original daripada Canada* telah dihasilkan hampir 15 tahun dahulu dan masih mendapat kepercayaan hingga ke sekarang! Produk ini...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog haffizuliskandar haffizuliskandar via Tahan Lama
6 months and 2 weeks ago.