User Profile: Nadiasam

Show pings in: English | Malay | All

 

Nadiasam

 

User's Pings

Sort By: Date | Popularity

Page 4 of 20

ANMUM LACTA MELANCARKAN BILIK PENYUSUAN PERTAMA DI PEJABAT

hai assalammualaikumBukan mudah menjadi ibu yang bekerja, pada waktu yang sama perlu mengepam susu untuk anak mereka. Selalu nad baca status kawan, benda paling strunggle diaorang nak buat ialah pam susu. Nad walaupun tak pernah pam susu, sebab tak bekerja, tapi bila baca kawan punya, nampak kesusahan di...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months ago.

 

ANAK BUAH SERBA BOLEH

hai assalammualaikumBila anak buah semakin membesar, bolehla mintak tolong itu ini. Lagi-lagi anak buah perempuan, dapatla tolong kita buat banyak perkara. Macam anak buah nad ni, perempuan tingkatan dua, memang kalau nad balik rumah mak, dia jela nad cari mintak tolong..hahaa. Biasalah, anak buah serba...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months ago.

 

APAKAH CIRI HARD DISK TERBAIK?

hai assalammualaikumMemory Card telefon penuh, laptop pulak lambat loading. Mana taknya, penuh dengan gambar dan video. Sebagai seorang blogger, seorang yang suka selfie, nad memang suka ambil gambar, ambil video sebagai kenangan. Lagi sekarang dah ada anak, lagi suka ambil gambar dia je. Yela kenangan dari...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months and a week ago.

 

ENJOY KARAOKE DI K SONG FAMILY KTV KLANG PARADE

hai assalammualaikumPusat Karaoke Terbaik Di Ksong Family KTV Klang ParadeDah bertahun rasanya tak pergi pusat karaoke. Bila ada kawan ajak pergi karaoke, pergh bukan main laju kita cakap " nak "..hahaha..Gian nak pegang mikrofon, gian nak menyumbangkan suara ni, walaupun tak sedap, ada nad kisah..hahaa.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months and a week ago.

 

RAMBUT NIPIS JE, TAK LEBAT, BILA NAK PANJANG FARIZA OII!!!

hai assalammualaikumMasa lahir, memang Fariza ni rambut nipis je, tak berapa nak lebat. Dalam keluarga belah nad, nad tengok pun, semua anak buah nad pun jenis rambut nipis, tak lebat. Belah mr mafia pun sama, nipis je. Kita pun fikirla, mungkin sebab keturunan. Punya puas masa ngandungkan dia, tengok.baby...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months and a week ago.

 

PROMOSI BELI KERETA ONLINE DI TOOKAR SEMPENA TAHUN BARU CINA

hai assalammualaikumBeli Kereta Secara Online Hanya Di TookarKorang ada bercadang nak beli kereta?? Atau nak tukar kereta baru?? Hah!! apa kata korang beli kereta secara online. Korang duduk dengan relaks, pastu pilih kereta idaman korang hanya di hujung jari sahaja. Jimat masa, jimat tenaga dan jimat duit.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months and a week ago.

 

PERKAHWINAN JARAK JAUH

hai assalammualaikumPerkahwinan Jarak Jauh Yang MencabarNad terfikir macam mana diaorang lalui perkahwinan jarak jauh ni. Ada sesetengah kawan nad, terpaksa lalui perkahwinan jarak jauh ni atas urusan kerja, atau belajar. Namun, ia bukan sesuatu yang mustahil untuk mempertahankan hubungan tersebut.Walaupun...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months and a week ago.

 

NYANYIAN KALAM BEKAS KUMPULAN SUP MANTAP

hai assalammualaikumPersembahan Artis Kalam Sup Di Kenduri KawinTeringat waktu pertama kali jumpa Kalam ni, masa pertama kali dating berjumpa dengan mr mafia. Korang nak tau, perjumpaan pertama kali di Midvalley, yang tegur kita si Kalam ni la. Buka mr mafia. Ingatkan Kalam ni mr mafia, tapi lepas tu dia...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months and a week ago.

 

AKTIVITI FARIZA DI KAMPUNG

hai assalammualaikumKisah Fariza Nafisah Di KampungDah lama tak bercerita pasal anak nad seorang ni. Semakin membesar dengan sihat. Fariza masih dekat kampung, minggu depan baru balik bandar..heehhe.Lama betul Fariza dekat sini. Bila dekat sini, macam-macamla aktiviti dia buat dekat kampung ni. Yela ada...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months and 2 weeks ago.

 

TAHNIAH SEPUPU SEPERMAINAN, SELAMAT PENGANTIN BARU

hai assalammualaikumSepupu Sepermainan, Azlinah Selamat Jadi Isteri Kepada RazifDari kecik sampaila ke besar, dari hingusan sampai cantik, dia je yang selalu berborak, bergosip, cerita itu ini..hahha..sebabnya rumahnya depan rumah mak ayah kite je..hehhe. Rumah orang kampung, memang selalu dekat-dekat kan.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months and 2 weeks ago.

 

SPRAY8 PULIHKAN LUKA DAN MASALAH KULIT

hai assalammualaikumSpray8 Membantu Menyembuhkan Masalah Kulit Dan LukaSpray8 produk penjagaan luka yang mengandungi ekstrak herba yang mampu merawat kesan terbakar, parut lama, parut pembedahan, luka, mengurangkan bengkak dengan pantas dan menggalakkan pertumbuhan sel-sel baru tanpa meninggalkan sisa pada...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months and 2 weeks ago.

 

PROMOSI DOMINOS, BELI DUA REGULAR PIZZA DENGAN HARGA RM30

hai assalammualaikumPromosi Dominos, 2 Pizza Harga RM 30Haritu, nad ada belanja keluarga Dominos. Sebab nad ada voucher Dominos, nak guna, jadi malam tu, cakap dengan mak tak payah masak. Voucher Dominos nad dapat untuk pizza regular, roti dan dua air tin. Jadi nad ada dua voucher, cuma dapat dua pizza...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months and 2 weeks ago.

 

BAJU KURUNG MODEN ZAMAN MAK MASIH ELOK DIPAKAI

hai assalammualaikuBaju Kurung Moden Zaman Mak KawinOrang perempuan zaman dulu, badannya ramping, kurus kan, kalah kita. Kira nad ni beruntungla, sebab kurus macam orang dulu. Tak perlu pakai korset..hahahha. Tengok baju mak ni, mesti ikut bentuk badan habis. Bagusnya baju zaman dulu ni, kalau dijaga elok,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months and 2 weeks ago.

 

TIADA LAGI PLASTIK BEG

hai assalammualaikumKempen Bebas Plastik dan Polisterina Di SelangorMak cakap, tadi ayah pergi beli barang, katanya sekarang, dah tak boleh pakai beg plastik. Kalau nak guna juga beg plastik, kena bayar RM0.20. Kalau sebelum ni, beg plastik tidak boleh pakai pada hari Sabtu sahaja, tapi bermula 1 Januari...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months and 3 weeks ago.

 

RESEPI TUMIS JANTUNG PISANG

hai assalammualaikumResepi Jantung PisangDari haritu teringin sangat makan jantung pisang. Dah pesan dekat mak, pergi pasar jangan lupa beli jantung pisang, tapi mak pula asyik lupa je..Mak cakap, dekat kebun ada jantung pisang tu. Kena bawak galah sebab tinggi. Apa lagi nad pun pergi kebun, cuba ambik...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months and 3 weeks ago.

 

AZAM OOOO AZAM..MOGA TERCAPAI

hai assalammualaikumAzam 2017 Harap TercapaiSetiap tahun ada azam, walaupun tak tercapai azam yang dikehendaki, bolehla bawak azam tu ke tahun seterusnya..heehe..yela kadang ada benda kita dah cuba buat tapi tak mampu, bawakla ke peringkat seterusnya supaya kita tak mudah putus asa nak capai azam tu.Azam...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months and 3 weeks ago.

 

TRAGEDI SEHARI SEBELUM SEKOLAH

hai assalammualaikumAnak buah Kemalangan Jatuh MotosikalPetang tu macam biasa, nad bawak keluar Fariza jalan-jalan depan rumah. Nad masih dekat kampung. Memang waktu petang ambil angin. Selalu juga setiap petang anak buah nad yang paling besar, anak sulung kakak nad, namanya Hiera, selalu naik motor, bawak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months and 3 weeks ago.

 

SAMBUT TAHUN BARU 2017 DI ICITY

hai assalammualaikumSambutan Tahun Baru 2017 Di I-CityIngat nak cerita semalam, tapi sibuk banyak kerja. Harini baru dapat cerita.Selalunya tahun baru, memang takkan keluar, tapi haritu buat status dekat facebook, sepupu balas pulak..Dia ajak pergi sambut dekat I-City. Sebenarnya memang malas nak keluar,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months and 3 weeks ago.

 

PANCING IKAN HARUAN DEKAT PARIT JE

hai assalammualaikumIkan Haruan Hasil Tangkapan SendiriDekat rumah ni memng bukan kaki pancing pun. Tapi pancing suka-suka tu yela. Dekat lampung ni, mana lagi nak pancing kalau bukan dekat parit. Dekat parit tu la banyak.ikan haruan atau orang jawa panggil " ewak kutok ".. Ikan haruan ni banyak khasiatnya...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months and 3 weeks ago.

 

SAMBUT TAHUN BARU 2017 DI MENARA KL

hai assalammualaikumSambut Tahun Baru 2017 Di Menara Kuala LumpurEsok tinggal sehari je lagi kita nak meninggalkan tahun 2016, dan 2017 akan menyusul. Sekejap je masa berlalu, sekejap je dah nak masuk tahun baru. Hah esok, korang mesti ada yang nak sambut tahun baru kan. Ada banyak tempat nak sambut atau...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog Nadiasam Nadiasam via Ceritera Si Gadis Biru
2 months and 3 weeks ago.