User Profile: eddy79

Show pings in: English | Malay | All

 

eddy79

 

User's Pings

Sort By: Date | Popularity

Page 3 of 3

Raptai Sukan 2013

Minggu ini penuh dengan aktiviti dan persiapan guru- guru dan murid- murid bagi Kejohanan Balapan dan Padang 2013 di SK Kg. Muhibbah Sungai Siput. Kejohanan tersebut akan diadakan pada hari Khamis jam 7.40 pagi. Sebelum itu, raptai bagi kejohanan telah diadakan pada sebelah pagi hari Selasa dan Rabu.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog eddy79 eddy79 via perkongsian ilmu
3rd July 2013 8:34pm

 

Lagu Tradisional Kanak-Kanak

Salam sahabat, teman , kawan-kawan dan blogger sekalian. Cuaca jerubu yang semakin teruk tidak sepatutnya melemahkan semangat kita untuk mengajar. Kali ini saya ingin berkongsi laman web yang saya jumpa semasa bersusah payah mencari lagu-lagu kanak untuk pengajaran dan pembelajaran. Khas untuk kelas...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog eddy79 eddy79 via perkongsian ilmu
25th June 2013 10:43am

 

Hari Guru 2013

Setiap tahun pada 16 Mei guru-guru di Malaysia akan menyambut Sambutan Hari Guru. Ia sebagai mengenang jasa pendidik diseluruh dunia khususnya Malaysia kerana menyumbang ilmu dan mendidik anak-anak Malaysia agar menjadi orang yang berilmu dan menjadi khalifah dimuka bumi bertuah ini.Tema Sambutan Guru 2013...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog eddy79 eddy79 via perkongsian ilmu
15th May 2013 8:21pm

 

Kem ibadah di Infoternak Sungai Siput

Hari ini program Kem Ibadah anjuran Panitia Pendidikan Islam dijalankan di Infoternak Sungai Siput Perak. Ianya bermula jam 3 ptg sehingga 10 pagi Sabtu.Antara acara yang dijalankan adalah ice breaking, riadah, tazkirah, LDK dan Qiamullail. Jkm lihat aktiviti yang sempat saya rakamkan

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog eddy79 eddy79 via perkongsian ilmu
12th May 2013 6:11am

 

Modul Protim Edisi terkini

Bersama-sama ini saya kongsikan bahan yang saya terima dari PPD Kuala Kangsar iaitu Modul Protim bagi Matematik. Bahan ini ada pelbagai soalan latih tubi yang sesuai untuk murid tahap 2.MODUL PROTIM

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog eddy79 eddy79 via perkongsian ilmu
23rd April 2013 12:44pm

 

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog eddy79 eddy79 via perkongsian ilmu
17th April 2013 6:51pm

 

Entri pertama SK Kg. Muhibbah

Salam pembaca...salam 1 Malaysia Salam Amanjaya. Aaahhhh mentang-mentang dok Perak, teman kena ucapkan Salam Amanjaya.... Hahahaha teman dah tak de nak sembang ko aku.... Teman sembang ngan mike je...heheheHari ini nak cerita pasal murid Kelas Jaya. Sepatutnya cerita mengenai hari pertama sekolah disini...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog eddy79 eddy79 via perkongsian ilmu
10th April 2013 8:16pm

 

Malas nak buat itu ini

Rasa semenjak pindah ke Perak, saya dapat rasakan satu perasaan iaitu MALAS telah berada dalam jiwa saya. Bukan malas buat kerja tetapi malas nak mengemaskini blog saya.Jika ikutkan pelbagai cerita yang berlaku dalam tempoh sebulan saya pindah. Hari ini pun ada juga cerita. Tapi malas punya pasal, saya jadi...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog eddy79 eddy79 via perkongsian ilmu
1st April 2013 11:00pm

 

Selamat bercuti

Selamat bercuti semoga anda selamat sampai ke destinasi yang ditujui .

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog eddy79 eddy79 via perkongsian ilmu
25th March 2013 6:06am

 

Keputusan SPM 2012

KEPUTUSAN SIJIL PELAJARAN MALAYSIA (SPM) 2012Keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) 2012 akan diumumkan pada 21 Mac 2013 (Khamis)Calon-calon boleh mendapatkan keputusan mereka daripada sekolah masing-masing selepas jam 10.00 pagi pada hari yang sama, manakala calon persendirian akan dimaklumkan melalui...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog eddy79 eddy79 via perkongsian ilmu
21st March 2013 9:38am

 

Hari terakhir di SK Kampong Banting, Sabak Bernam

Hari ini adalah hari terakhir saya di sekolah di SK Kampong Banting, Sabak Bernam. Serahan tugas baru diberi pada Guru Besar, En. Idris bin Ali. Belum selesai lagi kerja ni. Lepas waktu sekolah perlu jumpa lagi GB. Macam tak cukup masa sahaja.Sedih , gembira, suka dan duka pun ada. Baru dua bulan disini,...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog eddy79 eddy79 via perkongsian ilmu
1st March 2013 10:26am

 

Pengalaman dua bulan di SK Kampong Banting

Sedar tak sedar dah dua bulan saya berada di SK Kampong Banting. Banyak nak cerita, tapi itulah manusia, suka tangguhkan kerja. Lagi-lagi apabila petang baru balik sekolah. Malam jam 9.30 dah mengantuk. hehehe. Jadi saya rakumkan suasana saya disini dalam bentuk gambar... jom lihatsejarah sekolahKokurikulum...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog eddy79 eddy79 via perkongsian ilmu
17th February 2013 7:17pm

 

Buku panduan lembaran kerja Bahasa Melayu dan Matematik Pemulihan khas

Bahan untuk dikongsi bersama sama bagi pemulihan khas. Credit kepada Iz MannKLIK SINI

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog eddy79 eddy79 via perkongsian ilmu
12th January 2013 9:08pm

 

Garis panduan Pemulihan Khas 2012

Bersama sama ini saya sertakan Garis Panduan Pemulihan Khas 2012 yang terkini menggantikan Panduan Percubaan Pemulihan Khas 2008.Klik disini

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog eddy79 eddy79 via perkongsian ilmu
6th January 2013 6:58pm

 

Tips anak cemerlang dan mesyuarat Agung PIBG

Hari Sabtu yang lepas, SK Kampung Banting telah mengadakan Mesyuarat Agung PIBG yang ke 39 bagi melantik AJK baru 2013 dan membincangkan yuran yang perlu dibayar bagi 2013. Dah lama tak pergi mesyuarat PIBG sejak mengajar di SJKC.Hari ini saya dapat mengikuti perkembangan sekolah secara menyeluruh.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog eddy79 eddy79 via perkongsian ilmu
6th January 2013 2:52pm

 

Selamat datang ke sekolah

Hari ini hari pertama persekolahan. Diucapkan selamat kepada semua guru guru dan murid murid. Ceriakan hari pertama sekolah anda dan niatlah kerja kerana Tuhan. Pasti kita akan mendapat petunjuk dan keredhaan dariNya serta dipermudahkan dalam segala urusan....Amin

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog eddy79 eddy79 via perkongsian ilmu
2nd January 2013 5:56am

 

Pertukaran sekolah dari SJKC ke SK

Salam satu Malaysia.Tak tahu nak kata sama ada sedih atau gembira. Namun itulah hakikat bagi "saya yang menurut perintah". Sedih sebab meninggalkan sekolah lama dan tidak dapat tukar ke Perak. Gembira kerana telah kembali ke Sekolah Kebangsaan. Saya telah di 'redeployment' 2 kali sejak 2010. Itulah saya.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog eddy79 eddy79 via perkongsian ilmu
29th December 2012 9:01am