Most Popular

Show pings in: English | Malay | All

 

 

Most Popular Of This Month

Page 10 of 29

Resepi Air Barli

air barli untuk putihkan kulit dan kuruskan badanAdakah anda tahu yang air barli boleh mencantikkan kulit dan kuruskan badan??Sebab selama ni kita tak tau pun barli ni boleh cantikkan kulit kita plus kuruskan badan. Ya Allah, murah kot modal beli barli. Nak minum hari-hari pun boleh.kat manan boleh beli...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog yukmil yukmil via Resepi Senang
3 weeks and 2 days ago.

 

10 Kali Interview Semuanya Gagal!! Ikuti Tips Pengurus Sumber Manusia Ini

Dah 10 kali datang temuduga, tetapi semuanya gagal!! Anda tergolong dalam kategori begini tak? Dah banyak kali hadir temuduga, tetapi sehingga ke saat ini, satu jawatan pun tak lekat ... semua interview berstatus GAGAL!!Ok. Jangan cepat kecewa. Cuba ikuti pengalaman awek bernama IzzatiKamsani ini. Dah 10...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via iKerjaya Graduan
3 weeks and 2 days ago.

 

Giliran Sissy Iman Tersingkir Big Stage Minggu Ke 4

Malam tadi kesemua peserta Big Stage menyampaikan lagu diluar daripada forte mereka yang biasa sampaikan. Mengikut tema 'Tapi Bukan Aku' Sissy Iman membawakan lagu berkonsep Dangdut yang juga lagu kepada juri jemputan pada malam tersebut iaitu Mas Idayu. Mungkin kerana kurang lenggok dan cenkok dangdut dan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog mahamahu mahamahu via Dunia Penuh Gosip
3 weeks and 2 days ago.

 

Merasa Beli Udang Galah Viral RM1 dari Terengganu di Parit Buntar

Heboh diperkatakan mengenai Udang Galah harga murah, cuma RM1 sahaja seekor. Dengan harga RM1 seekor, udang galah ini jadi viral di media sosial. Ia mencetuskan satu fenomena bila ramai orang mula mencari udang galah viral ni samada untuk tujuan nak menikmatinya, atau dengan tujuan berniaga. Saya pun tak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via HASRULHASSAN.COM
3 weeks and 2 days ago.

 

Cara Nak Kuruskan Diri Cantikkan Kulit Dengan Menu Diet

Siapa kata bila seorang wanita dah berkahwin, dah beranak-pinak tak boleh ada bentuk tubuh yang cantik, slim dan mempesonakan? Dah banyak bukti tunjukkan yang wanita yang dah berderet anak mampu untuk kekal langsing serta kekal memiliki kulit cantik seperti zaman anak dara. Nak kurus tak susah kalau betul...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via HASRULHASSAN.COM
3 weeks and 2 days ago.

 

TELEKUNG SOLAT MURAH GILER!

TELEKUNG SOLAT MURAH GILER! Sapa kat sini ada masalah dengan size telekung solat macam saya. Serius saya dari dulu ada masalah bila nak beli atau guna telekung solat ni. Sebab saya jenis tinggi size muka agak kanak kanak kan? Nak beli telekung kanak kanak ni kekadang2 macam tak berapa sesuai pulak...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog lekatlekitgurl lekatlekitgurl via LEKAT LEKIT STORY
3 weeks and a day ago.

 

Musa masih dirawat di hospital

Bekas Ketua Menteri Sabah, Tan Sri Musa Aman, masih menerima rawatan di hospital dan belum pasti bila dapat pulang ke Sabah untuk mengangkat sumpah sebagai Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN).

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
3 weeks and a day ago.

 

SPRM tahan Tan Sri

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menahan bekas pemimpin kanan sebuah parti politik bergelar Tan Sri kerana disyaki terbabit dalam kegiatan pengubahan wang haram berjumlah kira-kira RM6 juta.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
3 weeks and a day ago.

 

Harga Gula Turun 10 sen Mulai September 2018

Satu berita gembira untuk pengguna di Malaysia .. huhu ... harga gula turun sebanyak 10 sen bermula 1 September 2018. Ini menjadikan harga gula terkini adalah RM2.85 sekilo untuk gula pasir kasar, dan RM2.95 sekilo untuk gula pasir halus. Difahamkan harga terkini gula yang turun sebanyak 10 sen sekilogram...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog hasrulhassan hasrulhassan via HASRULHASSAN.COM
3 weeks and a day ago.

 

Hampir sejam terperangkap dalam mesin basuh

KANAK-KANAK berusia tiga tahun terpaksa menahan kesakitan hampir sejam selepas terperangkap dalam bahagian pengering mesin basuh di rumahnya di Projek Perumahan Rakyat (PPR) Sungai Manila, Batu 12 di Sandakan, pagi ini.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
3 weeks and a day ago.

 

Honor Play Partnership with PUBG MOBILE - Latest Revolutionary Gaming Smartphone

Honor Play Partnership with PUBG MOBILE*Best view on landscape mode on mobile/tablethonor Malaysia also announced an exciting partnership with PUBG MOBILE, one of the most popular mobile games in the world.Honor Play Partnership with PUBG MOBILEThe honor Play is a “Game On” device that gives...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog soon1992 soon1992 via gainsinfo.com | Experience . Exclusive Event . Tech . News . Cuisine
3 weeks and a day ago.

 

Warisan harus tumpu pentadbiran Sabah, bukan pada Musa Aman

Pemimpin Parti Warisan Sabah sepatutnya menumpukan untuk memenuhi manifesto dan janji 100-hari meletakkan Sabah di landasan yang betul

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
3 weeks and a day ago.

 

What Features Will Smartphones Need In The Near Future?

Comparing smartphone releases is always a fairly detailed process these days. The truth is that high-end mobile devices share most of their best qualities by now, and it’s the little things that set them apart. Sure, there are certain phones made for a very specific purpose that can stand out a little bit...

0Disike this ping 1Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog tekkaus tekkaus via Tekkaus
3 weeks and a day ago.

 

Remaja mangsa rogol gugur kandungan dibebas dari penjara

Seorang remaja berusia 15 tahun yang dipenjara kerana menggugurkan kandungan selepas dirogol abangnya dibebaskan dari menjalani hukuman berkenaan hari ini.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
3 weeks and a day ago.

 

Polis Kota Kinabalu Buru Ketua Geng Ramos

Ada yang kenal Raimon Mawang ? Ketua Geng Ramos ini sedang diburu Polis Kota Kinabalu

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
3 weeks and a day ago.

 

Xiaomi POCOPHONE F1 Specification And Pricing

Xiaomi POCOPHONE F1 Available in Malaysia on 30 August 2018*Best view on landscape mode on mobile/tabletXiaomi POCOPHONE F1POCOPHONE, a new sub-brand from global technology leader Xiaomi, made its debut today with a mission to deliver performance that truly matters. On 27 August 2018, POCOPHONE F1, which...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog soon1992 soon1992 via gainsinfo.com | Experience . Exclusive Event . Tech . News . Cuisine
3 weeks and a day ago.

 

MyKad diberi untuk anak, isteri ditinggalkan suami rakyat asing: Shafie

SEMPORNA: Ketua Menteri Sabah, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal menyifatkan dakwaan kononnya kerajaan negeri memberikan MyKad kepada pendatang asing tanpa izin di negeri ini adalah tohmahan daripada pihak pembangkang Beliau yang juga presiden Parti Warisan Sabah (Warisan) berkata pemberian MyKad hanya diberikan...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
3 weeks and a day ago.

 

Sabah dijangka hadapi masalah air kritikal berikutan cuaca panas

Sabah akan menghadapi masalah air kritikal ekoran keadaan cuaca panas yang dijangka berlarutan sehingga penghujung tahun ini, kata Menteri Pembangunan Infrastruktur negeri Datuk Peter Anthony.

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog djkupang djkupang via Suara Masyarakat Sabah
3 weeks and a day ago.

 

Careful Commerce: 5 Tips to Keep Your Workplace Secure

Today’s workplace is an exciting one thanks to significant advancements in technology that make operating a business much more efficient and convenient. With all these advancements, however, comes an elevated need for enhanced security measures. A secure workplace offers many benefits that go beyond just...

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog SunshineKelly SunshineKelly via Sunshine Kelly | Beauty . Fashion . Lifestyle . Travel . Fitness
3 weeks and a day ago.

 

7 Reasons Why Malta is a Top Travel Destination

Malta is a small archipelago nestled in the middle of the Mediterranean Sea, directly between the north African coast and Sicily. From beautiful beaches to a population rich in culture, Malta has a lot to offer for such a small country.[ Photo: Malta Tourist Visitor Center ] Click here to READ MORE

0Disike this ping 0Like this ping Flag as inappropriate Bookmark this blog SunshineKelly SunshineKelly via Sunshine Kelly | Beauty . Fashion . Lifestyle . Travel . Fitness
3 weeks and a day ago.